Du er her: Hjem / Arbeidsgiverpolitikk

Innhold

    Arbeidsgiverpolitikk

    Arbeidsgiverpolitikken skal bidra til å legge til rette for at Ringerike kommune skal nå målsetningene.

    Sammen skaper vi vekst

    Ringerike kommune er samfunnsbygger, tjenesteleverandør og arbeidsgiver. 

    Kommunestyret har det øverste ansvaret som arbeidsgiver. 

    Rådmannen er arbeidsgiverrepresentant og skal sammen med medarbeiderne sikre gode tjenester og skape resultater.

    Om arbeidsgiverpolitikken

    Vår arbeidsgiverpolitikk er et resultat av en bred prosess som har involvert mange. Brukere, medarbeidere, tillitsvalgte, verneombud, administrativ ledelse og politikere har deltatt. 

    Vi arbeider målrettet for at “Ringerike skal være det mest spennende vekstområdet på Østlandet”. Her skal folk og næringsliv ha mulighet til å tenke stort og lykkes. 

    Arbeidsgiverpolitikken skal bidra til å legge til rette for at Ringerike kommune skal nå målsetningene, og den skal være retningsgivende i vårt arbeid. Vår nåværende arbeidsgiverpolitikk har fem viktige satsingsområder: arbeidsmiljø, ledelse, kompetanse, kommunikasjon og tenke nytt (innovasjon).

    I Ringerike skal vi lytte til innbyggerne og brukerne av kommunale tjenester. Alle skal motta tjenester av god kvalitet, til rett tid og på en respektfull måte.

    De ansatte er kommunens viktigste ressurs og skal sammen sikre at våre innbyggere opplever gode tjenester. Dere inviteres til å være med på å virkeliggjøre drømmen om framtidens Ringerike.

    Arbeidsgiverpolitikken viser våre prioriteringer de kommende årene.

    Les hele arbeidsgiverpolitikken

    Last ned som pdf her

    Siste endret: 07.04.2022

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?