Innhold
Brukerundersøkelse for mottakere av hjemmetjenester
Om undersøkelsen
I løpet av uke 47 - 49 vil det bli gjennomført brukerundersøkelse for deg som er mottaker av hjemmetjeneste i form av hjemmesykepleie og praktisk hjelp til daglige gjøremål.
Undersøkelsen vil foregå digitalt.
Du vil først motta en SMS fra avsenderen «RINGERIKE» med informasjon om undersøkelsen.
Selve undersøkelsen gjennomføres digitalt og lenken til undersøkelsen blir tilsendt i en egen SMS med avsender 0, og ser slik ut: «https://app.bedrekommune.no/survey-answer?password=» med 10 tilfeldige tegn bak.
Behov for hjelp til deltakelse?
Dersom du har behov for hjelp til å svare på brukerundersøkelsen på mobiltelefon, kan pårørende, eller andre nære, hjelpe deg med dette.
Har du ingen til å hjelpe deg, vil det være mulig å gjennomføre brukerundersøkelsen på telefon.
For å avtale telefonintervju eller andre spørsmål rundt spørreundersøkelsen, ta kontakt med Servicetorget på telefon: 32 11 74 00.
Servicetorget er betjent mandag til fredag kl. 09:00 – 15:00.
Bidra til å utvikle tjenestene
Ringerike kommune er opptatt av å skape et godt tilbud. Da er det viktig for oss å vite hvordan du som mottaker av hjemmetjenester opplever kvaliteten. Dette vil bidra til å utvikle tjenestene våre.
Spørreundersøkelsen handler om hva du som beboer - og hva du som pårørende, synes om tjenesten på blant annet områdene:
- trivsel
- brukermedvirkning
- respektfull behandling
Deltakelse i undersøkelsen er naturligvis frivillig, men vi håper at du på denne måten kan hjelpe oss å skape et godt hjemmetjenestetilbud.
Bli med på brukerundersøkelsen for å utvikle tjenestene våre til det bedre.
(foto: Ringerike kommune)