Du er her: Hjem / Aktuelt / Brukerundersøkelse for mottakere av hjemmetjenester

Innhold

    Brukerundersøkelse for mottakere av hjemmetjenester

    I løpet av de neste ukene vil de som mottar enkelte hjemmetjenester i Ringerike kommune få mulighet til å delta i en spørreundersøkelse. Undersøkelsen foregår digitalt.

    Om undersøkelsen

    I løpet av uke 47 - 49 vil det bli gjennomført brukerundersøkelse for deg som er mottaker av hjemmetjeneste i form av hjemmesykepleie og praktisk hjelp til daglige gjøremål. 
    Undersøkelsen vil foregå digitalt.

    Du vil først motta en SMS fra avsenderen «RINGERIKE» med informasjon om undersøkelsen.

    Selve undersøkelsen gjennomføres digitalt og lenken til undersøkelsen blir tilsendt i en egen SMS med avsender 0, og ser slik ut: «https://app.bedrekommune.no/survey-answer?password=» med 10 tilfeldige tegn bak.

    Behov for hjelp til deltakelse?

    Dersom du har behov for hjelp til å svare på brukerundersøkelsen på mobiltelefon, kan pårørende, eller andre nære, hjelpe deg med dette.

    Har du ingen til å hjelpe deg, vil det være mulig å gjennomføre brukerundersøkelsen på telefon.

    For å avtale telefonintervju eller andre spørsmål rundt spørreundersøkelsen, ta kontakt med Servicetorget på telefon: 32 11 74 00.
    Servicetorget er betjent mandag til fredag kl. 09:00 – 15:00.

    Bidra til å utvikle tjenestene

    Ringerike kommune er opptatt av å skape et godt tilbud. Da er det viktig for oss å vite hvordan du som mottaker av hjemmetjenester opplever kvaliteten. Dette vil bidra til å utvikle tjenestene våre.

    Spørreundersøkelsen handler om hva du som beboer - og hva du som pårørende, synes om tjenesten på blant annet områdene:

    • trivsel
    • brukermedvirkning
    • respektfull behandling


    Deltakelse i undersøkelsen er naturligvis frivillig, men vi håper at du på denne måten kan hjelpe oss å skape et godt hjemmetjenestetilbud.

     

    Bildet viser en i rullestol som snakker med ei dame fra kommunen.

    Bli med på brukerundersøkelsen for å utvikle tjenestene våre til det bedre.
    (foto: Ringerike kommune)

    Siste endret: 15.11.2024

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?