Gå til innhold Gå til søk

Søknadsskjemaet

Må jeg fylle ut hele søknadsskjemaet?

NAV har plikt til å sørge for at en søknad om økonomisk hjelp er så godt belyst som mulig.  Det betyr at det må foretas nødvendige undersøkelser omkring ditt behov for hjelp, samt de muligheter du har for å klare deg selv.

Dersom du søker hjelp har du derfor plikt til å gi de opplysninger som trengs for å behandle søknaden.

Hvis søknaden mangler viktige opplysninger, vil søknadsskjemaet bli sendt i retur.

Merk at for ektefeller må begges inntekter og utgifter bekreftes/dokumenteres. Det samme gjelder også for samboere dersom søknaden er felles.

Er du i tvil om hvilke opplysninger vi trenger - ta kontakt med NAV.

Ufullstendig utfylt søknad betyr lenger ventetid for deg.  Prøv derfor å være nøyaktig ved utfylling av søknad.

 

Publisert
14.12.2007
Sist endret
10.01.2008

Kontakt oss

Nav Ringerike

E-post
nav.ringerike@nav.no

Telefon
31 02 83 50
Telefaks  
31 02 83 51

Besøksadresse
Hønefoss Bru  3

Postadresse
Postboks 98, 3502 Hønefoss

Åpningstider
Mandag til fredag kl. 09.00–15.00



send siden som epost Tips noen om denne siden

Kommunevåpen Ringerike kommune    Ringerike kommune - 32 11 74 00 - e-post: postmottak@ringerike.kommune.no - Nettredaktør: Evi Mathilassi Lien    Følg oss på Twitter Linkedin

                                 
Google
Tilpasset søk